Gävle Ponnyklubb

Hallå :)
idag var det tävling i Gävle. Här kommer lite resultat:
L:C+5 (95 cm)
8 fel. Två stopp i grunden..
L:B (1 meter)
4 fel. Ett stopp i grunden, men jag kom runt !!
 så det gick ju inte så jättebra idag.. men det var hur varmt som helst !! Gick nästan inte att rida.
Nu är jag hemma iaf, å ska snart käka  kräftor hos Sussie.
 Här kommer lite bilder från idag !!
Jackie dricker vatten :)Fille och Amber. Dom fick ett stopp i L:C och två i L:C+5 tror jag..

Jackie äter upp min smörgås..
Tom och Hannis på framhoppningen !!
Dom stoppade ut sej i L:C+5 och stoppade ut sej i omhoppningen i L:Bn, men vad händer då..??Hon vinner !! orättvist, jag borde ha vunnit, jag kom iallafall runt banan !!
Tjock-Jackie <3
Jackie blundar när hon hoppar.. hon kanske är lika nervös som jag ... :P
Älskade ponny <3

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, dom här korten är bättre än dom från Folkärna första gången xD<3

2010-09-09 @ 13:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0