haha<3

Hallå ;)
idag var det hoppträning för Marie. Red Fuxen och Jack, gick skitbra. Har nog bestämt mej för att ge Jack en ny chans. Men aja.. Ja hängde lite på Joe när jag kom hem. Det kändes bra att få sista ordet, haha. Det gick bra iaf, å jag kan tränsa med pannbandet på. Öronen kan jag ta på också :) känner mej stolt !!^^
När jag hade varit me Joe ett tag så stack ja hem för att hämta Jackie. Vi hoppade lite studs på åkern. Haha, älskade ponny ville bara springa å hoppa runt !!
 Å snart börjar skolan igen. Blää.. fan, får inte tänka på skolan nu.
Idag är det 11 veckor sen Charly åkte. Faan va ja saknar honom*snyft*
de e så jävla sjukt. Stackars Hanna som fick stå ut me mej hela dan i skolan !!
Förresten, Hannis fyller år im !! 12 år. Hoppas hon blir glad över mina fina presenter xD
Nääh, nu ska ja kolla på friidrott :D
Lillasyster !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0