Inlägg den 24 augusti 2010

tjoo.. har inte skrivit på länge !!
 det har vart så jävla mycket nu. mycket att fundera över.
hmm.. undrar om det är nån som läser bloggen i huvud taget? haha.
 Idag har jag inte vart i stallet alls.. det har regnat och åskat hela eftermiddan, så Jackie fick vila idag. Det börjar gå riktigt bra i dressyren nu, och nästa helg blir det 1m+5. få se hur det går då.. :)
Fick reda på att Rocket ska säljas för några dagar sen.. men jag vet att han får det bra. Fuxen provreds igår och idag. Vet inte vad som är fel på mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar att man måste sälja ponnyn man älskar aldra mest :( vem är fuxen?? e de din ?? <3

2010-08-27 @ 14:10:37
URL: http://alicesrocket.blogg.se/
Postat av: emelie

mm, det är hemskt. nej, det är en kompis som har vuxit ur honom, jag har hjälpt henne att rida honom och tävla. :( <3

2010-08-31 @ 16:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0