Jackie <3

Hallå =)
i morron är det tävling i Gävle. Jackie ska gå en 95, och en meter. Hoppas det går bra, sista L:Bn ( 1meter ) gick ju verkligen super. Jag tror att det börjar falla på plats !!
 Nu måste jag duscha, leta efter kameran, ladda mobilen, ta fram kläder, fixa nummerlappen som ligger i bilen.. sen får jag sova :)
 Igår va ja te kupolen me Sandra och Hannis. De va kul..
Jag skaffade mej ett par mjukisbyxor och en tröja.
I förrgår åkte ja me Hanna in till Avesta. Vi käkade frulle där och gjorde en massa saker..  Då träffar man inte Hanna förren om två veckor typ :{ saknar dej redan !! <3 Och på torsdag börjar skolan igen.. sista året. Det känns lite skummt. Sen ska man väl fortsätta, men har ingen aning om vad det kmr bli.. ;)
 Nääh, orkar inte tänka på skolan nu !! Måste ladda inför i morron.
God Natt min underbara Jackie <3
Charly, jag tänker på dej..
Älskade underbara ponny <3 Bilder från i morron kommer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0