Ovansjö !!

-Hallå !!
Idag har vi tävlat i Ovansjö. Första rundan var på Fuxen, första tävlingen på honom. Det gick verkligen jättebra, dubbelnolla, men tiden räckte inte till en placering. Han var verkligen supertaggad och ville bara springa, men hoppade fint ändå. I andra klassen så blev det felfritt i grunden, men ett nedslag på första hindret. Så det gick superbra med Fuxen idag.
 Första klassen med Jackie så kom jag tvåa. Hon var ganska seg och trött, så hade hon vart på sitt topp-humör hade det nog räckt ända fram. I andra klassen så kom jag dubbelnolla för första gången i L:B !! Hur nöjd som helst !!
Så dagen har varit helt okej !!
Lite bilder från idag också :
Jag och Fuxen =)

Jackie e tjock ♥

Förresten så tog Tessan hem meeting-priset med Bruno !! grattis gumman♥

Kommentarer
Postat av: alice

vem e fuxen ?:) <3

2010-08-09 @ 14:00:03
URL: http://alicesrocket.blogg.se/
Postat av: emelie

en C-ponny som jag hjälper till att rida.. :) men vet inte om han säljs idag.. }*:

2010-08-24 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0