"Det stråålar en stjäärna".. sen kan ja inge mer ^^

Halloj i vinterkylan !!
är jag den enda som är sjuk?
Det känns nästan så..
Det år 0 av 10 toasters, inte kul.
Vart hemma från skolan hela veckan och blir hemma im också.
Va å tog en massa prover igår, men jag måste
ta nya i morgon kl 08.00!! snacka om att förstöra min sovmorgon.
Tydligen hade jag lite högt blodsocker.. Vet inte vad det innebär,
men aja..
 Jag blir så sjukt irriterad över att jag inte kan gå i skolan just nu. Jag
kommer hamna efter i typ allt !! :/
 Jaja, orkar inte lägga något större intresse i det just nu..

Jag funderar på att ha en Jul-Tävling.
Mer information hittar man om den under kategorin Blogg-Tävlingar.
pusskraam emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0