här ska det vara en rubrik

ja då är det snart jul igen!!
 klev upp vid nio och gjorde en superfrukost;
fil med flingor, russin och vindruvor :)
sen kom mormor och morfar och sen gick ja ut i stallet.
Jackie var hu pigg som helst, å Jack var väl som han är :)
Jag å sandra fixade lite i stallet, bla grankvistar å grejjs..
 när jag kom in så gjorde jag lite julgodis!! det fick bli
sönderklippta skummtomtar doppade i choklad, mums !!
efter det så kom Pamela, och sedan kekade vi tacos :P
när vi hade kekat så begav vi oss till sussie å böt lite julklappar !
av alex fick jag en parfym och en necessär, superbra :)
nu ska vi snart ta in hästarna och sedan ska jag dricka glögg
och min cider :D
pusskraam emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0