JULLOV

Grymt skönt med jullov nu asså!!
i morse vart det in till avesta med sandra forsgren efter att
vi tittade på hannis julavslutning i nå kyrka.. inte by kyrka, men
nån annan som ja inte vet va det e för nån..
men iaf så drog vi in till avesta å shoppade klart dom sista
juklapparna, det vart en till tessan och en till alexandra.
Till mej själv köpte jag en tröja och ett par jeans för 99kr!!
vilket kap!!
 igår fick jag jullov, eller hela högstadiet fick väl det, men aja..
Vi spelade volleyboll och mitt lag vann själva turneringen, men
vi förlorade mot lärarna.. -.-'
 Det vart julklappsutdelning å av tove så fick jag ett par
örhängen och ett armband :) av hanna så fick jag armband :)
dom gillades mycket!!<3
 Mormor och morfar har kommit upp å så ska dom fira jul me oss,
imorron kommer pamela, och ågon annan.. vet  inte vem det va
för jag va inte så aktiv i konversationen.
Ska skriva lite på min otroligt fantastiska berättelse och sen
blir det att tjocka framför tv:n !!
måste leta reda på alla tävlingsresultat också.. :)
 pusskraam emelie
 
saknar <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Naw va gullig bild :')

2010-12-22 @ 20:01:18
URL: http://sandramischan.blogg.se/
Postat av: emelie

haha, tror vi e på strömsholm å har snott saras och alex brillor!! :)

2010-12-22 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0