sjuuk...:/

hosthost kan fan inte sluta hosta!! blir tokig !!
har vart hemma hela veckan och blir hemma im också..
fast ja va nog i skolan i måndags tror jag :P
 sitter å skriver lite på nån berättelse, känner mej lite stolt att
jag har skrivit 16 sidor nu ;P haha
Missade provet igår gjorde jag också.. hoppas det inte drar så mycket
på betyget, förresten, jag ska söka till V-ås naturbruksgymnasium
( m. inriktning på häst dårå ) trodde aldrig att jag skulle kunna bestämma mej, men
Marie tycker att det är jättebra där, fast Vansbro hade lite mer dressyr, men det är
ju en bit längre också.. tänker nog plugga vidare på hippologgrejjset sen :)
 bara jag som tycker att snön kan försvinna nu? eller nej!! den måste vara kvar
på julafton och nyår, sen får den försvinna :)
det är ju typ storm ute.. :S gillas inte, det får 0 av 10 toasters. inte kul !!
 nu sotter jag å snackar me syster.. kommer dock inte fram till något
nyttigt.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0