tralalalala

Tjoo !!
sitter å försöker plugga fysik.. går inge bra!!
 Va å snacka me Syogrejjen idag me hanna tove å martin..
jag fick nog inte ut så mkt av det. Jag vill ju hålla på me hästar,
men jag vill inte gå hästskötargrejjset!! vet inte riktigt hur jag ska göra..
Jag tkr Flyinge låter riktigt inrtessant, men den är nog jäkligt tuff. Man är
på Flyinge en dag i veckan under försra året, och sen så fylls det ut typ.. men
jag vet inte om jag tycker det är så kul om det är så tufft..hehe känner mej lite mesig,
men vill ju inte göra bort mej efter som at dom som e där är typ bra.. hehe
aja, imorrn blire in till avesta me tove<3 hon fyller 15 år!!!!!
haha, lilla tove <3 vi ska iaf kolla lite julklappar, käka pizza å hitta på vad som
nu vi hihttar på.. hehe
 Nänu ska jag skriva lite mera fysik å sen blire duschen.. jag käkar nog
några kakor också.. å mjölk!! de e ju så gott, eller varm oboy kanske, ellet te, eller
nå annat.. vet inte haha ;)
 haha.. sötnosar i 7:an !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0