ett skepp kommer lastat med.. en rubrik ;)

idag är det då inte tisdag. Torsdag bannemej!
Inge bloggande igår alltså, för Tove å Hanna var heera! Najs vare, vi käka på.. Ja, vad pizzerian i Näs nu heter. Tove hade lite för kul med parasollet, det börja spöregna och sedan drog vi hemåt. Mys vart det på hög nivå, kolla på film och tjocka i oss massa chips.
 Idag har vi baadat, eller Tove och Hanna bada och jag doppa tossingarna.
Bland allt steek så försökta jag fånga lite fisk i en plasthink men det gick inge vidare.  Överlistad av en fisk, hur ska detta sluta? haha ;)

Har nyss käkat och har blivit lite friserad också. Bara toppat, men känns mycket frächare!



JAO ;)


Pållarna mina får nog vila idag!
Jackie gick super igår när jag red på åkern. Kortade och längde bra och kämpade på fint i värmen. Blondy fick en tur i skogen hon, och först nu märker jag att vi har fodrat upp henne. Pigg och glad, bra tempoväxlingar och jaa, vad ska jag säga? En sådan häst är utöver det vanliga och en häst som Blondy är en på miljonen!!
 Igår fick vi första samtalet på Jackies annons! Men tyvärr brast det när jag sa att hon behöver en orädd och tuff ryttare. Tydligen var dottern lite rädd av sej, vilket man inte får vara på Jackie för då blir hon så olycklig.
 Kul att det är folk som ringer i alla fall tycker jag! Så letar ni D-ponny? Hör av er ;)

Vet inte nu om det finns mycket mer att skriva.. Har fått lite brist på hjärna igen!
Kan säga att det blir ett inlägg ikväll också när allt är klart! :) Ska släpa med mej Hannis ut och ta lite randoom pics!! ;)
Så, hörs va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0