FRÅGETIME!


Ja, min nya fina frågestund-bild ville inte laddas upp, så det får bli denna.
Jag vet ni älskar Pizap märket!!

Tänkte i alla fall att ni ska få välja ut en DISS efter som att jag har lite brist på hjärna för tillfället! det behöver dock inte hänga ihop med hissen, DISSA hejvilt folk ;) Ni får gärna skriva en HISS också, vi vill ju inte ha för mycket negativt stuff här :)

Red Blondy den busige ut i skogen idag. Regnade gjorde det också. Passade på att rida i ALLA vattenpölar jag kunde se, inte för att Blondy brydde sej men jaa, haha! Mötte även en bil när jag red över den lilla "bron", och skulle inte tro att han ens lättar på bromsen!! JÄVLA IDIOT, det är ändå några meter ner till marken/vattnet nedanför!! Hade setat fint om hon blivit rädd och hoppat åt sidan där.. RIP emelie!!
Överdriver kanske lite nu, men ser man att vägen är så pass smal och man får ett möte så tar man väl det lite lugnt? Jag skrittade i alla fall förbi medans han tröck gasen i botten och snacka i telen samtidigt. Såna personer vill man göra elaka saker mot!! USCH så arg jag vart!
Tur att min lilla pärla skötte sej fint i alla fall! Det gick jättebra resten av ridturen. Mycket tempoväxlingar och galloppfattningar :)

Så, ska ta mej en smörgås med ost på och en kopp med varm choklad nu, så kanske jag somnar sen!!  
;) 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan!!



Hur många hopptävlingar har du vunnit?? :D

2011-08-13 @ 21:36:35
URL: http://hastrittarna.blogg.se/tallkotte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0