robinhoodålillejohnspringergenomskogen.. resten sjunger sandra och hannis.. hoppsanensåndaaaaaaag!

ALLT FIXAT OCH KLART FÖR IKVÄLL. ENDAST SALINA KVAR SOM SKA FÅ ETT ARNIKAOMSLAG INNAN JA
somnar och glömmer bort det. Har planerat att gå ut till tio och fixa det, ta av backontrack paddarna och grejja lite. Hästarna uppskattar nog inte att jag kommer och stör dom så jag får vara snabb. Jag som är KUNG på att linda, hehe. Ljög väl lite där, men man kan ju inte vara bra på allt ;)

Blondy var ganska (och inte lite ganska) horribel på träningen idag. Denna träning toppar listan över dåliga träningar med henne (BLONDY), även om det inte vart några dåliga träningar. Förutom när Marie tvingar oss över vattenmattan som skulle vara kul att hoppa.. Slutade inte så lyckligt den träningen HAHA. Ska inte säga tt hon tvingade över oss, för det gjorde hon inte, det lät bara väldigt bra i det här sammanhanget ;) Haha, nej Marie är en toppentränare!! Vi skyller på sadeln och min ickebraiga balans! x)

Lilla BajsBlondy ville inte jobba, inte ha huvudet och halsen rak, inte lyfta på tossingarna, inte göra som jag sa! BITCH!! haha
Det blir att hon får vila imorrn så rider vi ut i skogen på onsdag och gallopperar en snoa.

Jackie fick vila lite idag. Igår vart det inte så värd ridning när Salina trampa av sej en sko.. hehe. Kossamuorna ville inte heller vara samarbetsvilliga och sticka där ifrån, så jag och Jackie jagade bort dom! Duktig Jackie jaga kossamua!

Hörs av imorrn om jag kommer ihåg, vilket jag säkert inte kommer göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0