Ett liet inlägg såhär på eftermiddagen!

Nu är stuffan Jackie ute på annons.. Har hållt på med den hela dagen, fy vad jobbigt det blir. Jag kan inte tänka mej att inte ha henne vid min sida i ur och skur. Det kommer kännas tommt vingligt och sjukt. Min älskade ponny det här kommer toppa listan på allt det svåra jag gjort.

Kommer jag ens att kunna stiga upp ur sängen, om jag ens somnar?
Vet att det låter överdrivet, men ni kan inte ana hur mycket man kan älska sin häst. Som en bästa vän, om inte mer.
 Även om Jackie inte förstår vad jag säger, dom dagarna jag pratar ikull henne, så känns det på något vis som att hon lyssnar i alla fall.
Nej, tuff kommer det att bli.

Snart bäre av på träning för Marie på deras bana med BUSIGA Blondy. Hoppas att hon inte somnar den här träningen. Vi har ju fodrat upp henne en aning nu och så har hon fått mycket vila. Lite väl mycket vila kanske, men jag har varit så inne på Jackie nu den gångna veckan. Eller jag red ju henne för någon dag sedan som jag skrev i förra inlägget.. Vet dock inte vilken dag det var. HAHA Har ingen koll på dagarna längre kan man säga ;)


Efter förra veckan vill jag inte ens ta i plånboken. Den är förmodligen ganska tom, efter ellt shoppande.
Var det i torsdags tro som jag åkte in till stan och köpte ett par jeans och en skjorta..kommer inte ihåg, men tror att allt slutade såhär i alla fall:
Torsdags
*Blårutig skjorta H&M 
*Jeans H&M
*Ridbrallor HABBORS

Söndags
*Mjukiströja CUBUS
*Bikini överdel CUBUS
*Pannband HÖÖKS
*Tävlingskavaj HÖÖKS
*Pikétröja westhill redbird BIKBOK
*Skjorta westhill redbird BIKBOK
*Skjorta H&M
*En massa saker från HEMTEX
*En massa saker från IKEA
Även en födelsedagsprisse till Hannis som snart fyller år!
Så, jaa. Jag vill inte kolla på alla prislappar, men otroligt nog så var allt på rea som jag köpte i söndags i klädväg, inte hööks  heller. Inte ett plagg kostade över 100 kr vilket var NAJS!

Nej, nu blire ut i stallet och göra i ordning för träningen och det ska bli kulkul!!
Höres ikväll va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0