turn up that radio!

Mätt och belåten sitter jag och funderar lite.
Har nyss fetat i mej lite pannkakor, mums så gott det var!
 Har inte en blekaste aning om när jag vaknade i morse.. Käkade frulle och hoppade in i duschen och sedan vart det att ta in pållarna för det regnade så, så nu står dom med täcken på och torkar lite granna.
 Jag sa ju att jag skulle blogga igår kväll, men det började åska, så försvann nätverksanslutningen. Då fick jag publicera gårdagens inlägg idag, och så sitter man här igen då.
 Jag tänkte börja med en HISS!
DAGENS HISS:
Vill hissa att jag har fått tag i en lägenhet! Hur toppen är inte det?
Vet att det är ganska många som inte hittar boende som ska plugga på annan ort, så jag har haft en himla tur at hitta ett boende 300m från skolan! Otroligt skönt, och att det är så nära. Ännu bättre är kanske att på våningen under så flyttar det nog in någon/några som ska gå i min klass! Hyresvärden hyr ut två våningar, och jag har ju den översta. Den mellersta är lite större, så där kan man nog bo två, tre stycken! Jag såg på gymnasiets hemsida att den mellersta lägenhetet också hydes ut, jaa. HISS till mej som har en sådan tur att ha skaffat mej en lägenhet med gångavstånd till skolan, mataffär och centrum!

Jag hade tänk hålla mej inom ett ämne, men jag kommer inte på något att dissa som har med hissen att göra. Jag får klura ut något till ikväll då jag (om det inte åskar) skriver nåt!
 Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.. kanske fixa en ny header, är inte riktigt nöjd med den jag gjorde nyss. Bilderna är lite suddiga och så.. Japp, något ska jag hitta på i alla fall! ;)
Ha en fortsatt trevlig regnig dag, för det ska jag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0