California you're so nice

Så galet kreativ jag är.. fast absoult inte!
Ännu en header man har lust att spy på, men jaa.. haha

Igår så fick Jackie en sväng i skogen. Hon var LAGOMT pigg och stark, men lyssnade någorlunda i alla fall. Hon var lite stel tyckte jag, så jag ska jobba igenom allt idag hade jag tänkt! Vet inte om jag rider på banan eller åkern.. det återstår att se!!
Passade även på att tvätta lite träns igår. Blondys, Jackies och så hade jag tänkt tvätta ett gammalt träns som Bajjan hade. Tror att Tom hade det förr också, det är riktigt fint faktiskt fast det är typ 100 år gammalt! ;)
 Sadeln min borde också snyggas till lite, men är så trött på den sa jag snart gräver ner den på dynghögen!!  HAHA
 Nej, ska ta och göra lite nytta nu. Inte sitta här och skriva ovörda saker och lyssna på knasig musik.. hehe
hörs väl kanske av ikväll va!! ;)

Gammalgammal bild på BÄÄÄÄSTA JACKIE!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0