ABSOLUT INGET UTKAST!! JAAAA´

Dagen börjar lida mot ett slut, jaa det är skönt!
Har väl inte gjort så mycket vettigt idag, putsat lite träns, fixat lite i hagarna.. inte mycket mer än så. Har då inte mått så bra, känner mej febrig och seg.. Men livet är för kort för att klaga på det, satt jag ska försöka pigga på mej tills imorrn. Ska till Västerås och flytta in lite saker i lägenheten och så ska lite kontrakt och sånt fixas!
Tänk att jag flyttar snart! Helknas ju. Ibland ångrar jag starkt att jag inte kan plugga på hemort, men jag vill BORT från Avesta! och ridgymnasiet här har man ju hört ett och annat om, men även om det hade vart det bästa i världen så hade jag inte pluggat i Avesta.
 Hade jag vart litte vettig så hade jag blivit typ advokat eller nå, men jag pallar inte det plugget. Tyckte att högstadiet var pest och pina, HAHA!



Pållarna mina har fått slöa i hagen idag. Blondy rids ju bara varannan dag nu, och Jackie har inte fått en vilodag på ett tag nu.
 Igår så red jag och Hannis flickorna på åkern. Hanna red fram Jackie lite medans jag red Blondy. Sedan böt vi så skrittade hon av Blondy åt mej.
Blondy gick bra, fortfarande fast besluten att inte ställa inåt/utåt men det brukar lossna efter några minuter.. Så då är jag lagomt trött när jag hoppar upp på Jackie.. HAHA
Jackie var lite halvseg, men jag skyller på att det är omäjligt att rida i dressyrsadel! I alla fall min sadel, helt galet. När benen släpps ner så försvinner ju halva Jackie, så man har ju inget att hålla om. Är ju van vid att ha skänklarna "på" magen, inte under magen. Så det är lite halvdrygt ska jag säga!
Men jag märkte verkligen att jag måste få koll på sitsen, mitt överliv.  Det är så enkelt att man hamnar framåt och så sitter man så ett helt ridpass. Jag ska få tag i Sussie så vi kan ta lite drrssyr. Även om jag inte är ett så stort fan av det, så är det supernyttigt och viktigt! ;)

Jackie och Blondy får ett pass i morgon kväll för vi drar till västerås ganska tidigt. Urghh, då måste jag duscha ikväll.. haha! AAAAAAJJJJJJJ, faaan vad det knaka i svanskotan!! USCHA vad eckligt det var :O CP
haha, jaaa.. ;) Duschen nu då,  sen blire att tjocka framför tvn. Har för mej att det är nå bra film typ vid tio, men jag kan ju missminna mej vilket jag brukar göra.. skyller på, ehm.. HARRY POTTER! eller, nej det är ju inte ens en riktig levande människa.. Vi tar, hmmm, ingen! för jag har säkert rätt så då behöver jag ju inte någon att skyll apå om jag har fel.. HAHA JAG VANN!! den var ni inte med på va? NÄÄH, FÖR JAG VINNER ALLTID xD
 HA EN NAJS KVÄLL SÅ HÖRS VI AV IMORRN. GÖR VI INTE DET SÅ SKYLLER VI PÅ HARRY POTTER.. DEN JÄVELN, SÅ LÖMSK ASSÅ!!
NEJ, SLÄNG ER I VÄGGEN NU OCH GÅ Å LÄGG ER <3<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0