me vs myself..

Yes, done for today!
Nothing more to do but get the horses something to eat tonight.
 Till then, i'll figure something out to do.. the computer shall get a break now, or shall I? Hehe..

Today's plans consisted of get everything in its order, for moving it all to my apartment. We arrived to Västerås about 11 am, and started to carry all the bags upstairs. It's a tricky stair, very slippery and small steps, and the roof is kinda low when it's about seven steps left..

Oh, its hard to write in English.. So much easier in Swedish, weird huh? ;)
But I'm trying to improve my English, although I do not make much progress directly.. Can say that I relay largely on Google Translate !!

No, this is too difficult! Swedish again..

Jaa, så kan det gå, hehe. Försökte mej på ett inlägg på engelska, och körde fast redan på andra meningen! Bra det!!
Som sagt så har vi vart i Västerås idag igen och fixat å donat i lägenheten. Börjar få stil på den nu :)
Soffan och fåtöljen har blivit gråa (ett överkast) för förr var dom blåa med fransar längst ner, haha. Dom är väl fortfarande blåa, men det syns inte under överkansten :D Ett par lila kuddar också! Najs värre.. 
 
Pållen min, Jackie var super idag. Lyssnade finfint på hjälperna, och jag hade händerna rätt heela tiden!! Jag borde få pris för det ;) Får se om hon vilar imorrn, eller så blir skritta ut i skogen!
Hoppning den 18 i alla fall i Björka. En 100-110 ska vi gå, få vi får känna lite på 110. Inte för att jag tycker att det är så speciellt högt, men det är alltid bra att ha en provomgång innan jag debuterar på tävlingsbanan! :)
 Blondy fick en till vilodag idag. Tror att vi hoppar lite i morgon, eller fortsätter fajten med att ställa inåt/utåt! Något av det blire i alla fall.

Vet inte om det är mycket mer att skriva nu. Känner att jag har skrivit av mej det mesta :)
Är förresten INTE ALLS avundsjuk på Sandra som drar till Irland imorrn, igen!! haha, grymt orättvist! Visst hade jag väl också kunnat åka, men jag kom på det lite såhär.. försent.. :| Men jaja, det blir ju flera gånger !!


Två R,
vi hörs av va!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0