don't tell me you can't forgive me, cause nobody's perfect!

Inne, mätt och belåten sitter jag nu och fetar i mej en glass! Gott, kunde inte motstå när vi inte har nå kakor hemma, vilket är ganska hemskt!
 Har bästa konversationen med HannaArvidsson just nu, haha. Dock vill ni nog inte veta vad som sägs ;) OKEJ OKEJ, vi snackar om kakor! Nöjda nu?!

Jackie riden, Blondy får vila idag. HOn kan behöva lite vila lilla stuffan. Vet inte om hon hänger med imorrn på Clearrounden i Björka.. isånafall blire nog en 80-90 eller bara 90cm kanske en 1meter? Vet inte..
 Har rätt så mycket brist på hjärna för tillfället, så vi gör en hiss och diss lista !


* Jackie går finare än någonsin nu! ÄR superkul ;)
*Flyttar snart till V-ås
*Är tokigt HAPPY för tillfället, anledning finns men inget som intresserar er skulle jag tro! =)
*Har hittat en hjälm jag vill ha STARKT.


*Vet fortfarandein te hur det blir om  den var någon som skulle dela övervåningen med mej i V-ås..
*Har ännu ingen anledning till att köpa hjälmen, som mamma tycker jag ska vänta med. På tok att jag tänker vänta, bara jag kommer på något smart att säga så blir jag nog lite sponsrad till den :)
*Har inte ett klädesplagg hemma eftersom att allt är i V-ås. Får gå i skabbiga t-shirts och samma par ridbyxor till jag åker..
*Mina riddojjor har gett upp totalt nu. Tre hål mitt på skon och halva hälen är pajj..

Japp, det var det. Nu ska jag ta och hitta på nå vettigt att göra. Önska mej lycka till för jag lär då inte komma på ngt! :)
Skriver någe ikväll också tror ja! ;)

Två R,
hare så bra va!

Kommentarer
Postat av: Sandra & Hannis

Haha två R ;)

2011-08-19 @ 18:32:03
URL: http://hastrittarna.blogg.se/tallkotte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0