idag är det tisdag!

NÄHÄ! Jag glömde minsann inte bort hahaha. NU vart jag lite stolt över mej själv va!
 Sitter och funderar på om jag ska ringa Sussie och kolla om vi kan ta lite dressyr någon dag, Jackie skulle behöva det nu eftersom att det var ett tag sen.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Det har ju inte hänt något intressant, och jag har inte glömt slänga ur mej något.. hmm jag vet faktiskt inte. Dagen har sett ut på fäljande vis:
*Vaknade
*Gick ut i stallet
*Gick in å käkade frulle
*Drog in till Avesta me mamma och handla maat och lite annat till lägenheten..
*inte gjort nå mera..
Har typ fixat mat till pållarna och gjort några höpåsar (IKEA påsar)
Ska dra ut med Jackie en sväng  nu om jag inte får tag i Sussie!

Så, en snabb update var det.. Om jag kommer ihåg så skriver jag något ikväll också.. ;)

ber om ursäkt för handen och blicken där..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0