AND I'LL DO IT AGAIN!

Upp tidigt i morse och släppte ut pållarna. Lindade om Salina också eftersom att ena lindan låg nergrävd i spånet och padden å. Mockade Blondys box och så fixade jag maten och fyllde på vattnet i hagarna!
Jaa, sen dess så har jag nog inte gjort så mycket som betraktas vettigt, förutpom att plocka lite Västerås-prylar. Hannis får typ alla smycken och sånt eftersom att jag aldrig använder smycken. Bara mitt armband för 29kr och mitt Irlandshalsband ;)

Pirjo och Matilda var och hälsade på idag. Fikade lite granna och så fck vi fotona vi beställde från meetinget i Björka! Vart jätteglad, kom inte alls ihåg vilket jag valde, men det var superfint. Synd att jag tittar ner bara, men annars!

Blondy busen ska snart ridas, måste bara orka ta på mej ridbrallorna. Har segat i mjukisar heela dagen, mysigt!!
Men adlrig mer att jag rider i mjukisar! Ack så mysigt det är, men herregud vad oprakriskt x) Bara så att ni vet haha!
 Skulle tro att det blir en sväng på ridbanan, Åkes ridbana. Har lust att hoppa lite, men icke sa nicke! Markarbete bara, så det får bli lite cavaletti. Det är så dåligt med bommar där nere, vilket är lite tråkigt. 6 bommar tror jag, och det kommer man inte värstans långt på.. :/


Ja, om ungefär en vecka så flyttar jag då! Känns lite bajs, lite najs. Det blir nog toppen! Det första jag ska göra när allt är färdigt är att ta en massa bilder så att ni får se!! :D
Det är inte stort, men inte litet heller, helt perfekt för mej! Sen har jag ju flyg-gymasiegrejjset tvärs över typ, så då kan jag ta en promenad förbi där varje dag!! HAHA

Nej, ska palla mej ut nu! Får se om Blondy är det minsta samarbetsvillig idag då.. Hoppas på det va!!
 Skriver kanske ngt ikväll om jag hinner/orkar! ;)

Kommentarer
Postat av: anonym ;)

kommer du forsätta blogga när du flyttar? snälla gör det jag tycker om din blogg!:D

2011-08-10 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0