Utkast: Aug. 9, 2011

Gick ut i stallet i morse och tänkte rida, men ångrade mej när jag kände hur solen steekte! Aldeles för varm för att kunna arbeta, så jag rider ikväll i stället. Eller ja, när det är lite svalare ute!
Passade i stället på att putsa Jackies träns och jag måste säga att det vart mycket finare! Rent och snyggt ska det vara!

Igår red jag Blondy på Maries bana. Kan inte säga att hon var så värst samarbetsvillig, tyckte mest att hon skulle springa med huvet på sne. Och när hon inte fick som hon ville så skakade hon på huvet och sprang.. herregud
 Jackie fick vila igår, men idag så blir det nog ett pass på banan. Lite galloppbommar eller cavaletti tror jag att det bir!
Funderar på att vara med på clearrounden som US anordnar i Björka den 18 och ta en 100-110 med Jackie. Ska kanske debutera L:A med henne i JumpClub den 27 augusti! Hjälp vad taggad jag är :D

En bild på Joe/Shaun bara för att Marie skickade några bilder på honom igår till mej! Gud, han såg ut som en helt annan häst, nej han var en helt annan häst! Jättekul at någon kom upp på honom och satt kvar mer än 8 steg :)
Haha, skojja! Hade jag inte vart så mesig så hade jag setat kvar dom två andra gångerna han stack! x)

Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag!  Kanske packa ännu mera? Ja, så får det bli! Hur ska jag göra med bloggen då.. En Dagens HISS/DISS ikväll? Det blir bra det. Ska ta och svara på gamla frågor också, eller det är typ en som jag inte svarat på bara men jaja. Är det något som är intressant att veta så kan man fortfarande fråga vad man vill, antingen mejla eller lämna en kommentar. Helt enkelt :)

Har glömt skriva att Hannis fyllde 13 i söndags! GrattisGrattis :) Av mej så fick hon ett blingbling pannband till Jack, såhära  ser det ut: Det bruna :) Det är mycket blingigare i verkligheten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0