snart jullov

Det är ganska bestämt nu att jag, Hannis och Sandra kommer att skapa en blogg tillsammans. Jag tror att det kommer bli rätt så bra faktiskt, med tanke på hur galet kul vi har tillsammans och att vi delar hästlivet.
Det är lite oinspirerande att blogga när man aldrig hinner-
Man vaknar, drar till skolan runt 8, och kommer hem mellan 3 och 6 varje dag. Resten av tiden gåt åt till att plugga och sova!
Men som sagt så är det nog roligare när vi är tre och har en massa galna ideer som måste ta vägen någon stans :)

Idag har det som vanligt vart full rulle.
Gick ut i regnet och red Jackie barbacka och jag kan säga att det var en upplevelse!
Jag har inte ridit barbacka på hur länge som helst och jag måste verkligen träna upp balansen igen. Men jag klarade av några varv i alla gångarter + att jag hoppade lite hinder också. Dock låg dom på ca 40cm men det dög bra, haha ;)
Blondybusen ska bli lite extra ompysslad imorrn, och Jackie vet jag inte vad jag gör med.. Hehe
Det ska tydligen bli skitväder imorrn, men det märker vi :)

 Två R,
hare så bra va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0