nu vill jag bara ha jul

Kan ni fatta att jag inte har en enda grej kvar i skolan som måste göras innan lovet?
Det är så jäkla skönt ska jag säga. Jag hade två prov i morse, först ett i Matematik och sedan ett i Hästkunskap. Jag tror att det gick hyfsat bra på båda!
 Fick tillbaka en uppgift om hästens historia som jag fick ett B på, vilket gjorde min dag! Haha
En annan sak som är najs är att jag har sovmorgon fram till 10.45 imorrn! HAHA då kan jag sov aända fram till 9! Shiit vad skönt :D
Har inget speciellt att skriva om idag, eftersom att jag inte ridit eller pluggat.. Jag kan väl lägga upp veckans schema så får ni se hur najs det är:
 Suddigt och fint, jag vet! MEn jag vill inte påstå att mina paintskills är dom bästa?! Haha
Det börjar väl snart bli läggdags så att jag får soova ut ordentligt inatt :)
Jag vet det blir superkassa inlägg nu, men jag orkar verkligen inte Haha
Det blir storsatsning på våran gemensamma blogg sedan vid nyår. Jag har planerat att starta den och göra ett midnattsinlägg vid nyår, fast det är de ju inte jag som bestämmer, hehe :)
Japp, godnatt på er alla då!

 Två R,
hare så bra va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0