soon :)

Nu är det bara EN dag kvar, sen åker jag hem och har Jullov! Herregud så skönt, kan inte vänta. Bara några timmar, gaah ;D
Längtar som en tok till Julafton å, alla paket haha. Tycker även att julen är den absolut bäste högtiden som firas! Allt är liksom i stämning, mysigt, man träffar dom man älskar, och har det bara bra! HAha, sen är ju paketen ett + ;) Jag måste säga att jag är grymt bortskämd, som får så himla mycket. Tänk på dom som inte ens får mat på julafton, inga presenter, ingen att dela julen med! Jag har det så himla bra, och det kan nog alla säga! Tänk vad ni har att jämföra med.

 Idag så red jag Leila på lektionen för Sussi. Jag är inte sådär överförtjust i Leila, men det gick faktiskt riktigt bra! Vi tränade på att hitta rytm och jämna antal galoppsprång mellan cavalettibommar, i några övningar. Det skulle vart supernyttigt för Jackie som bara drar efter hinderna och tar sats över vanliga galoppbommar, hehe. Det blir väl att åka ner till Björka i vinter och rida i ridhuset lite då och då.
Juste!! Viktoria kommer upp över jul och har lite träningar! :D Wooh typ överlycklig! Då ska Jackie få en riktig genomkörare, och Blondy ska även få vara med :) Kul att träna lite med henne också!

Det som är kvar av kvällen.. Ja, vad ska jag göra av det? Jo, jag ska städa, dammsuga, diska, duscha och käka middag! Knner at jag inte orkar göra något av det, men jag är så illa tvungen haha.
OCh så var det de där med att hinna skriva 300 inlägg innan bloggen läggs ner.. det går inte så bra nej. Jag tror jag är uppe i 286 eller nåt, men jag ska försöka :) haha

 Två R,
hare så bra va!


Kommentarer
Postat av: anonym

lägga ner bloggen? Varför :(

2011-12-21 @ 18:27:29
Postat av: fannie ;)

Hej, har du några nyårslöften? Vad i såna fall? Kram :)

2011-12-21 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0