du är min bästa vän

cp.. kan inte lägga ut ett klipp som jag vill lägga ut!!
 Iaf, nu har jag ridit och är helt förstörd. Jag provade rida med bett idag och det gick bara inte. Jag tog av bettet och red bara i remontnosgrimman, men fick inte stopp på henne. Hon har ju lyssnat förut, men det var som om det var en vägg mellas oss idag.
 Får såna skuldkänslor när jag blir arg på henne, så jag red gråtandes hem och Jackie var spänd som en fjäder.
I stallet tog det en halvtimme innan jag slutat grina och snora ner Jackie. Men när jag kramade henne klappade henne vart hon helt lugn och lade huvudet i mina armar. Fan vad jag älskar min ponny. Tårarna sprutade, och hon bara stod med huvet mot mej. Jag vet inte om hon lyssnar eller förstår, men hon tröstar mej mer än någon annan. En riktig vän, min för alltid.
 Du kan få alla gråa dagar att lysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0