love is great, love is fine

oj vad dagen gått fort !! Tyckte att jag nyss vaknade ju..
 Iaf, Jackie får nog vila idag för jag orkar faktiskt inte tvinga mej ut i kylan igen. Det blir lunch snart och plugga. Fan vad trött jag är på skolan nu ! Inte bara jag? NÄ
 Har fått svar från stuntgrejjen, så ska ta och ringa så snart som möjligt om jag vågar. Då måste jag tvinga med mej tove eller hanna ! Haha, vad kul vi ska ha.. vill dom inte får jag väl åka själv..
 Skit it, nån som vet vem som åkte ut ur let's dance igår? som vanligt somnar jag alltid minuten innan-.-

Vad ska man hitta på i helgen då? INTE ETT SKIT !? det får nog bli så. Måste ta tag i pluggandet, har två prov i veckan och ett nästa vecka, nej, tre prov nu i veckan och ett eller två nästa. Prov borde inte få finnas.

Nu blir ner å käka, sen plugg och sen nå annat.. Vill kolla på film också.. Hitta Nemo kanske?? :D Så får det bli !!


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: okej tack så jätte mycket för att du svarade!

Kolla gärna in vad dom andra svarade & hur dom resonerade!



Är allt bra denna söndag? vad har du för planer? :)

2011-02-13 @ 11:01:16
URL: http://robinhoods.se
Postat av: emelie

va så lite så :)

inget planerat, bara vara hemma och gå ut en sväng i stallet (:

2011-02-13 @ 19:02:40
URL: http://jackiegrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0