Idag fick emelie åke hem från skolan tidigare än planerat

 Då vare att vara sjuk igen då.. det finns inget positivt med att stanna hemma från skolan längre, det enda som fyller hjärnan nu är provprovprov!! Missade ett nationellt muntligt idag, men jag tror inte att det är så mycket att missa där.
 Det är helt sjukt dåliga scheman nu. Idag har vi åtta lektioner. och det är inte ens våran senaste dag -.-'
Längtar som en tok till skolavslutningen, att bara få slippa allt. Men sedan är det bara att ta nya tag.
 Läste en text idag på engelskaprovet som jag inte gillade.
Läste texten bara en gång, så får väl se vad resultatet blev på frågorna till den.
 Igår hann jag ej rida Jackie, bara massera och mysa lite. Idag rider jag inte heller eftersom att jag inte mår bra. Ska kolla på film ikv och dricka en stor kopp te :) Kanske en kaka också, om jag inte redan har kekat upp alla..:P

Det här skrivandet som jag ständigt tjatar om med mej själv blir aldrig bra. Det låter så bra i huvet, men när det kommer ner på papper der det bara konstigt ut, eller låter konstingt snarare.
Jag fortsätter skriva så får jag se vart det leder, men det skulle jhu vara bra om någon annan än jag fattade vad som hände.. hehe :)

du har min själ, du har mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0