kort inlägg, orkar inte

Ännu en vecka avklarad. Prov hit, prov dit, bla nationella prov i SV.
 Idag vare biologiprov, å gick väl sådär.. klart att man får hjärnsläpp på andra frågan ! Men jag hoppas att det inte vart ett G, för jag måste behålla poängen nu. Ska försöka mej på att göra ansökningarna nu när pappa fått tag i alla koder :) Får väl se hur det går..
 Idag red jag Jackie i ridhuset och vart bara lite förvånad när Marie satt i sadeln när jag kom in i ridhuset. Fråga mej inte varför så slipper jag ljuga. Gick iaf bra att rida sen :)
 Sitter å glor på tv me familjen, let's dance.
Skulle kunna somna när som helst, det enda som susar i huvudet är plugg, prov och stress.
Snart blire sova och vila ut. Sovmorgonen är paxad och om nån väcker mej blir jag inte den där tysta som bara är med på ett hörn längre !!


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 14:30:23
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0