The world is broken,halos fail to glisten,We try to make a difference but,no one wants to listen

satt i valet och kvalet om jag skulle skriva ett kort inlägg eller inte. Uppenbarligen vart det ett..
 Skolan var lika ovanligt vanlig som alltid.. Kartprov som jag tror gick bra, skrev det mesta iaf.
 Jackie fick vila idag bara för att jag är så jävla lat, får bli en tur i skogen im ist. Det känns så jävla bra att det går åt rätt håll nu !! Riktigt skönt :)
 Det blir till klinten im me HELA skolan.. fattar inte riktigt hur dom tänkte där, men vuxna männinskor förstår man sej inte på.. inte jag iaf. Det blir väl att åka pulka i barnbacken.. vill inte uppleva samma sak som sist jag och Tove skulle vara övermodiga och åka nerför hela bananbacken.. scen man sent glömmer, men fan vad kul det var. Dock vill jag inte dö så jag håller mej i barnbacken med dom andra barnen. Smälter nog in ganska bra, hehe.
 Snart blire duschen, sen en kopp te och glo lite på tvn uppe för jag får inte vara nere för mamma för dom ska kolla på tråk-tv.. typ nyheterna och djurpolisen i houston.. kul familj?

 Har inge mer på hjärtat, så det blir inge mer.. en liten låt kanske? ingen behöver ju lyssna eftersom att min musiksmak är lite cp.. HAH
Nej, tydligen gick det inte.. FÅR NÅ CP-FEL!! det går inte att ladda upp ett enda litet jävla klipp, inte ens ett !! psykbryt snart??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0