seeg dag

några planer för helgen?
knappast. Det blir väl att sitta hemma å tråka. Har väl egentligen inget emot det. Tycket det är ganska skönt att bara vara hemma och inte göra ett skit.. :)
 Jackie var odräglig idag. Har ju börjat rida på hackamooretoch kan ju säga att få stopp på henne var lättare sagt än gjort. Det vart några extravarv runt åkern innan hon fattade att hon skulle sakta av.
 Rider mycket utan stigbyglar nu, mest för att få kontroll på längden. Märker att jag är lång på henne nu, det börjat svikta framåt och det känns som att jag inte får plats på henne. Det är hemskt !! Måste få lös henne i bogarna också. Det är svårt att hålla på på rakt spår hela tiden. Men jag tror att det blir ridhuset i morgon eller på söndag så jag kan hålla på lite längre.
Nä, har inge mer å skriva om nu tror jag.
Fråga på om det är något :)
emeliehär hänger vi med i svängarna !! (fast nääh) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0