seeeg sööndaag...!!

är trött som fan, hanna har jagat mej runt i hela huset bara för att jag råkade rita en fin fild och tejpade upp den i hennes rum. Hon uppskattar viss inte äkta konst när hon ser den.. :/
 Jackie var pigg och glad idag, red endast med remontnosgrimman. Men det ick bra iaf. Mischan halkar lite då och då, men vi skrittade bara satt..
Snart blire ut och sätta upp fler sadelhängare i sadelkammaren och lite sånt.
 Skrev tre sidor igår på den längsta berättelsen. Kom på en massa igår, men nu är det stopp igen. Jag skriver den för att få ur mej allt, lite ur mitt eget perspektiv. Det känns bättre att skriva där en på bloggen som många andra gör. Men skit it, tänkte lägga ut första kapitlet iaf.. :) nån gång när jag kommer ihåg det..

orkar inte skriva nå mer nu.. drar snart ut till stallet. Kanske tar en tur med Jack också om jag orkar.

 

Kommentarer
Postat av: sandra

Och jag bara råka hålla i hon lite sen ;)

Haha sötaste Mischan :)

2011-02-06 @ 20:13:01
URL: http://tvaponnieryttare.blogg.se/
Postat av: Cathrine

<3<3<3

2011-02-23 @ 20:32:12
Postat av: emelie

:) <3

2011-02-26 @ 13:10:36
Postat av: Anonym

:) <3

2011-02-26 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0