let's get lost

Då vare kväll igen då.
Fattar inte att dagarna går så fort.. skulle behöva minst 12 timmar till !
 Nationellt prov i SV im.. tre timmar attt sitta å skriva.. huh -.-
Skolan idag var som vanligt, onormalt tråkig.

Jackie var jättefin idag. Jobbar henne inte så mycket nu, men hon höll sej lugn hela tiden och det är vad jag är ute efter. Idag orkade jag inte hitta på några kärleksdikter, så hon fick nöja sej med några ord bara. Hah, normalt..
Men jag och Jackie är inte normala, allt annat än det :) Har kollat lite på tävlingsterminen och har hittat några som låter bra. Kunde ju inte köra igång så tidigt som jag hade hoppats på.. Men nu ska hon bara ha det bra och bygga muskler. Tror det blir fram till ridhuset på lördag och rida lite. Vet inte om jag hoppar eller nåt.. Får se hur det blir :)

Ikv blire att plugga -ovanligt- och att plugga lite till. Det är biologiprov på fredag, ska läsa lite texter tills imorrn, måste plugga lite spanska också om jag ska klara ett godkänt på provet. Justfan, det är ju prov i samhällskunskap sen också.. ORKAR INTE MER PLUGG NU !!
 Har lust att bara försvinna någonstans. Att slippa all stress.

Jag och mamma snackade om lite tävlingar också, så sa jag att det var ganska värdelöst att åka på en L:D+5, för det var just den tävligen jag kollade på just då. Tror ni inte hon säger:
"Det skulle ju vara perfekt för hannis och Jackie ju !!"
NÄÄJ!!!!! Skrek jag rakt ut.. eheh..
Jag vill inte att någon annan än jag rider Jackie nu när jag har fått stil på henne. Ingen ska få komma och förstöra. Fan va fjantig man är då, men så känner jag.. och sså är det med det !!!

 Skrev ytterligare tre sidor igår :) Känner mej lite stolt, haha
Nej nu orkar jag inge mer, har inget mer att säga.

Allt som är kvar är plågsamma minnen, att gråta hjälper inte. Att inte lida är omöjligt. Att inte lida är själviskt, men det gör ingen skillnad när du inte är här. När jag inte kan säga: "Jag älskar dej.", så att du hör är det som svider mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0