ajajaj... igen?

Red Blondy igår när jag vaknat till liv.. Vart en sväng på åkern men hann inte rida så mycket eftersom att jag låg å tugga stubb efter ca 20 min.. HAHA
 Det lilla diket som kanske är 20 cm djupt och brett brukar alltid vara lika farligt för alla hästar, dock då inte Blondy igår. Jag tröck väl på lite för att inte få  en tvärnit, så hoppar hon inte ens. En hov ner i diket och lite snubbel, och det var allt. Tappade tyglarna nån dec, men det räckte för att Blondy skulle sätta av världens fjuttigaste bocksprång och jag tappar såklart balansen.. En sekund senare ligger jag och tycker synd om mej själv och Blondy står och kollar på. UNgerfär så mycket red jag igår, hoppade ju upp igen och tog lite galopp i andra varvet och gick sedan hem igen. När jag hoppa avvar foten helt sne, haha. Men det gjorde inge ont i an.
 NU såhär på morgonkvisten kan jag knappt gå pga knäna!! SKIT
 Inge ridning idag ser det ut som.. jippie -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0