ÄN LISTA

Ta en bok, och svara på frågorna med att slå upp en sida på måfå och peka på en mening. Svara med meningen. Fuska inte, även om det blir jättekonstigt.


1.  Hur mår du?
På idrottslektionen gick vi igenom reglerna för nästa tortyrmetod som väntade på mej - badminton.

2. Hur ser världen dig?
Det var lågvatten, och en tidvattenkanal forsade förbi oss på väg mot havet.

3. Hur ser du på världen?
Jag gav snabbt upp allt hopp om att kunna somna och kurade ihop mej till en liten boll med armarna om knäna.

4. Vem var du i ditt förra liv?
"Ehh... Jag tar nog svampraviolin."

5. Vem kommer du vara i nästa liv?
"Har du bråttom?"

6. Vad tycker dina vänner om dig?
"Inte än", sa han, och hans röst var plötsligt tung av en uråldrig sorg.

7. Har du nån hemlighet?
"Jag tänker åka hem!" skrek jag och rösten skar sej perfekt.

8. Kommer du lyckas i livet?
"Ingenting." Hennes ögon var stora och ärliga, och jag litade inte på dem alls.

9. Hur ser din framtid ut?
"Yttra inte ett ord till förrän jag säger till."

10. Hur var din barndom?
Han gick mot mej, ganska nära, och passerade mej för att lägga fjärrkontrollen  bredvid videobandspelaren.

11. Är du lycklig?
"Det ska jag."

12. Vilket blir ditt framtida yrke?
"I florida", suckade jag.

13. Vad kommer det sista du säger bli?
"Äsch, du kommer över det. Det är bara en förälskelse."


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, emelie du råkar inte läsa twilight eller? :P

2011-07-06 @ 22:59:28
Postat av: emelie

HAHA, jo, så kan det vara!:D

2011-07-07 @ 10:29:30
URL: http://jackiegrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0