Bättre sent än aldrig..

Som sagt, bättre sent an aldrig. Har dååå inte kollat min mejl på år känns det som och har totalt glömt bor ALLA FEM frågorna jag skulle svara på.. HAHA så ovärt, men får väl ta och svara nu då.. ;)

amandaaP-
Hej, fin blogg. Läser den ganska ofta :) jag undrar lite vad du har för utrustning till din/dina hästar? :)

Svar:
Hejsan, kul att det är någon som läser bloggen :)
 Till min ponny Jackie så har jag:
Träns: Hööks, Clardige house med annan nosgrimma (remont). Lite ihop plock med andra ord.

Sadel:
Jadu, nå apaloosa, hippo någonting.. Har inte så stor koll, men det är en allround mot hopp. Hatar det starkt eftersom att man "auotomatiskt" hamnar framåt med överkroppen.

Senskydd: Nå equi-guard senskydd och samma märke bak.
 Ungefär det då, har inte mycket annat onödigt.

Till storhästen Blondy:
Träns: Hööks, Clardige house med vanlig aachen-nosgrimma.

Sadel: samma som Jackie, men vi letar ny till Blondy.

Senskydd: Uråldriga strykkappor fram och samma bakskydd som Jackie.

Martingal: Ingen aning, hehe. Nå Lyckås kanske.. :)

Det var nog det! Har dock andra senskydd när jag tävlar Jackie, ett par lami-cell pro, bruna!
 Inte mycket info, men mer än så är det inte. Jag är inte den som måste ha 40 olika träns för olika tillfällen, eller matchande saker hit och dit till vardagen. Tycker sånt är lite överdrivet satt.. Haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur går det med Voldermort? :D <3

2011-07-09 @ 20:04:28
URL: http://arviiiidsson.blogg.se/
Postat av: emelie

BARA BRAA!!! han blev av me bollarna igår.... :/

2011-07-09 @ 20:26:08
URL: http://jackiegrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0