BLOGGISHTIIIMEE

Åskan har nu flugit sin kos och inga mörka moln är längre inom synhåll. SKÖNT, dör ju om jag inte kan sitta vid datorn eller tv:n. Hmm, låter lite beroende men seriöst, vad hittar man på när det ej finns någon ström? INget jag kan komma på i alla fall, om man inte vill tråka sej till döds genom att läsa en redan fyra gånger utläst bok, eller spela kort med sej själv.. Har ju kört det där med att spela kort när strömmen inte vill vara med. Har fått in en jäkla stil på VÄNDTIA mot mej själv. Det händer ju ofta att jag råkar fuska lite när jag spelar med familjen så ingen vill spela med mej. Bästa lösningen att göra det själv. Haha, och det bästa är att JAG VINNER JÄMT!! :D
Och vem gillar inte att vinna? HAHA

Vaknade runt halv nio i morse och degade inne tills vi åkte och fikade lite hos mormor och morfar. Typ en bulle käkade jag sen var jag nöjd. Såg mer fram emot att kolla på kattungarna hos Hasse och Johanna!! Shit va sööta dom var, fick nå fel ju! Bestämde mej fort för att ta en mörk och en svartvit med mej hem, men dom var tyvärr redan shingade :( Får vänta på nästa kull, och då är jag först till kvarn.
Lilla Mummis, sötaste kissen på jorden, klart!!

Ska riida Jackie snart tror jag. Blir nog på Maries (och Johans) bana idag. Jobba lite som vanligt me övergångar och ska försöka få henne lite på hugget idag. Tycker att hon har vart så lojj dom senaste dagarna. Så får det bli idag då, Ida kommer och hämtar sadeln snart så Blondy får en vilodag. Vi ska dra fram till Björka någon dag också så  vi kommer iväg lite :)
 Inge mer bloggish nu, mera ikväll. Svar på en fråga ska det bli också.
Stallet nästa!!
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0