blunda så sött..

NIGHTTIME
Sitter och gäspar som en tok, vilket oftast tyder på att jag är trött (tänka sej?), så det blir snart att slänga sej i bingen! Blev mycket irriterad över att jag inte hittade filmen jag ville kolla på igår när jag skulle gå å lägga mej. Hade planerat in den tredje Shrek filmen, men var den inom synhåll? NÄH och inte hittade jag den heller, så jag ska leta lite mera ikväll. Annars får det bli typ.. ehhm.. POCAHONTAS vetja! Nejdå, skojjar bara. Kanske kan jag få en drömfri natt så man kan sova heeeeeela natten!? skulle uppskattas väl.

Hästarna har stått inne heela dagen och Jackie fick gå promenad med mej upp till brevlådan och tillbaka. Riktigt jobbigt vart det så jag hoppade upp på vägen hem ;)

Dagen har bara vart seg, men har blivit attackerad av en fluga ja! Den flög på mej och vägra ge sej iväg, jag slog bort den men han attackara igen den jäveln och flög innanför tröjan. Luktade jag så illa? inte troligt, så jag fick ta av mej tröjan och springa runt lite och nu har den inte vart synlig på ett tag haha. Sover med flugsmällan under kudden så är jag berädd inatt om den anfaller igen.

Dricka lite oboy kanske och sedan sova ett slag. Skulle vara najs

CYA folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0