det är sommar överallt!!

vaknade kl 07:00 av att en hundjävel skällde sönder någonstans.. inte så kul nej, men kom ju upp i alla fall.
Käkade frulle på verandan och drog sedan ut i stallet.
 Jackie fick en tur på åkern. Hon var lite lojj i början, men vaknade till lite senare. Gjorde inget avancerat, lät henne bra springa av sej lite. Blir snart att starta L:A med henne när jag tävlat lite mera. Nästa blir Folkärnas meeting men klasserna var ju sämre än vårt (storbyns) meeting, så har inte anmält än.. L:B blire i alla fall, men vill inte ha en L:C som förklass för det är så löjligt lågt. Haha, men jaa vad ska man annars rida för klass innan? Ingen alls, och rida fram lite mer än vanligt? Men går det inte bra då så vill man ju ha en till klass och rätta felen. Aja, nog snackat om det nu. Blondy ska snart få komma ut ur stallet hon också! Pållarna har stått inne hela dan, skittråkit men det går inte att ha dom ute!
 Var å red med Ida idag också. Fick rida Mulle idag åå det gick bra. Han e så jäkla söt asså! Som en liten Tommy :) hehe kommer ihåg första gången jag red när han kom till Sverige, och han fattade verkligen ingenting, skitgullig. Nu är han ju superduktig om man jämför! Kul Kul Mulle :)
 Nej, nu ska jag bege mej ut till min Blondy och ta en sväng. Ska nog rida ut för jag känner inte för att ramla av.. hon bockar inte lika mycket när hon är i skogen så, HAHA!

Sommar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0