det är svårt att alltid hålla sej och vara glad för alla andras skull.

Gårdagen var ett stort +!
L:C+5 rundan var väl ganska okej. Lite för springit tycker jag men hon måste ha tempot uppe. Det blev även ett skitstopp på en oxer. Men jag vet exakt vad jag gjoede för fel, satt!!
 I L:bn var hon mer framåt och mer taggad på hinderna. Hon hoppade av skitfint på oxern på framhoppningen och lika fint inne på banan!! Blev lite knas när hon hoppade av fem meter innan hindret på en maxad oxer, men hon klarade av det tamefaan! Jag satt väl och höll i mej så gott det gick över hindret och kunde väl inte görra mer än att berömma henne efter hindret, haha. Resten av banan fick jag ett pet ut ur kombinationen i omhoppningen, men det gick lite väl fort in i den. DUM var jag också och gasade på lite, men vafan, jag har ju inte ridit en omhoppning på hur många tävlingar som helst!! LIte kul måste man få ha!! LIte förbannad vart man ju när man försök få det där jävla gehänget i sju år nu!! Men nä, inte i år, sista chansen. FETT JÄVLA SURT!


Tack jackie för att du är världens bästa vän och ponny och tack till Marie som hjälpte mej på framhoppningen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0