en låång dag väntar.. Bäst jag sätter igång!

Proppade nyss i mej två små kyckling bitar och några tacochips, och det blir snart ut i stallet till Jackie och Blondy!
 Som jag nämnde igårkväll så bloggade jag inte(orkade inte) så jag kör igenpom lite som jag skulle skrivit igår.
Jag skrittade Jackie en liten vända runt i byn så hon sträckte ut ordentligt Jobbade henne bara lite lågt och red sedan förbi Marie som kollade på hur sadeln låg. Jag provade Jacks sadel men den var inte heelt 100. Den låg bra, men den kunde legat bättre. Dessutom så är den snorhal att rida i. Hemskt det där med nya sadlar.. Bättre vart det väl inte av att jag red i korta gummistövlar så benen flög runt lite hur som helst. Stackars Jackie galloperade på så fin så i alla fall. Till tävlingen nu måste jag tänka på att komma upp ur sadeln lite mera, annars bara tt köra på som vanligt ;) Så hon ska idag få en liten bensträckare och jobbas igenom lite granna, antingen på åkern eller ut in the forest. Spelar ingen roll, hon blir lika galen varsom.. haha.
 Så en liten snabb update innan jag drar ut i stallet och arbetar lite smått. Glömde förresten att Blondy ska skrittas ut idag bara eftersom att hon var så galet seg och trött igår. Hon ska nu ridas varannan dag i stället, hon växer ju fortfarande satt. Lika bra att inte gå ut för hårt!

Blir nog ett inlägg ikväll också om jag orkar.. vilket jag förmodligen inte gör! Får göra en påminnelse i telen, haha.
Nej, nu måste jag ut! fick låna Idas sadel också, så HAPPYFACE!! :D
CYA tonight

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej!

just nu pågår en "veckans-blogg" tävling samt en frågestund där jag svarar på ALLT, på min blogg!

så kika in vetja! ;)

2011-07-22 @ 15:38:02
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0