Faded in stone as you wept from fallin

Naeh, ingen ridning vart det idag. Blir att stiga upp tidigt i morrn i stället. Men har faktiskt vart duktig och vart ute å sprungit! WOOH och jobbigt var det. Trodde kondisen var bättre faktiskt, så det var ju lite pinsamt. Var helt dö i bena när jag kom hem till slut ;) Svanskotan och ryggen var dock inte helt med på noterna, så jag ska ta och gå en sväng ikväll också. Fattar inte hur det fortfarande kan göra så jävla ont ibland!? Typ snart en månad sen ju! Fast det vart ju en jäkla smäll ner i backen, haha. Nej, inte haha. För kul var det inte, trodde hela ryggen var av och var så förbannad!! Näe, det dröjer innan jag ens tänker gå nära en vattenmatta igen ska jag säga. Med Blondy i alla fall!!

Hah, värt inlägg, menmen. Ska ut och ta en runda nu.
CYA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lovar att du kommer ha ont i svanskotan måååånga år, tre år sen jag slog i min och har fortfarande ont ;)

2011-07-11 @ 09:14:07
Postat av: emelie

haha, jaa. Vi bildar klubb!! xD

2011-07-11 @ 11:14:02
URL: http://jackiegrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0