GOOOODISH!!!

Är nu hemma med Blondy som mer än gärna hade stått kvar i transpotren när det var dags att kliva ur hemma. SÅ DUKTIG HON ÄR!! I 80-rundan fick vi två stopp och två oet tror jag, och i 90-rundan bara två pet som var lite granna mitt fel va.. :) Men GOSH, så duktig hon var, inte brydd av någonting och inge stirrig alls. Var så att jag fick väcka henne när vi kom in på banan!!
I alla fall så var hon BÄST och jag hoppas Erika fick några fina kort :) likeylikey
 Blir att anmäla till Storbyns regionala storhästtävling den 28 och så tar vi en 90-runda dåå. Kommer att gå super känner jag på mej. Men jag väntar på att hon ska ha sin trotsperiod snart, så vad som helst kan ju hända. Men Blondy är ju så snäll rakt igenom, lite buffig och snubblig men vilken femåring är inte det!? Är så sjukt glad över att ha henne hos mej.

INge mer vettigt att skriva, blir nog mer ikväll. Något litet i alla fall. Såg att det har kommit en fråga som jag ska ta och svara på, men det får bli i morgon då JAG SKA TVINGA Hannis att ta kort på Jackie! MOHHAHA. Så otroligt snäll jag känner mej ibland alltså, men vad har man annars småsyskon till? ;) Nejdå, älskar henne mycket men det är tillåtet att (små)jävlas :)

BästaBästaBästa Blondy!!!
CYA

Kommentarer
Postat av: annaolsson

vem är Blondy?

Hur mycket har ni tävlat och hur gammal är hon?

svara snälla :)

2011-07-16 @ 11:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0