JACKIE GRANGE I MITT HJÄRTA FÖR ALLTID

minns inte när jag senast skrev, så skit it.
 IDAG har jag och Jackie gått en 95cm runda och resultatet vart ett stopp. Kan lägga det halt och hållet på mej, eftersom att jag inte såg avståndet.. Helt kasst var det. Det fanns verkligen inget avstånd!! Det var sjukt många som trampade om eller tog ett sju meters lång språng över hindret på den böjen, så kan ju inte säga att det var bara mitt fel. INTE jackies fel, avståndets fel!!
Hon kändes i alla fall super resten av banan, lite svajigt med bakdelen då och då men det slår ju slint så fort hon ser ett hinder satt.. haha!
 Taggar för i morrn då det blir en 95 och en 100 cm runda!! Ska hitta rytmen bättre för att skaffa mej en uppfattning om avstånden, annars rida precis som rundag idag!!

Pokerfejset på som vanligt..
 Jag fick beröm för min ridning idag, vilket var kul att höra. Ska rida lika bra i morrn!!
Natt nu allesammans !!


I pray that something picks me up and,
sets me down in your,
warm arms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0