snabbisch update

Herregud, vart tog tiden vägen? Tycker att det var nån timme sen bara, som jag red Jackie.
 Jackie var i alla fall relativt lugn i jämförelse mot vad hon brukar vara. Nästan så att hon var lite seg till en början men vaknade till när vi hade galloperat ett tag. Hon attackerade inte bommarna idag heller, ett framsteg. Ponnyn har alltid blivit längre och lägre för varje bom man galloperar över och tillslut har hon mulen i backen. Kan bero på att hon inte har varit i så pass god form som hon är nu. Orkar hålla sej uppe och samlad mycket bättre. Har förresten anmält till Folkärnas meeting nu, två klasser på fredagen och en på lördagen. L:C och L:B fredag och L:B lördag och om banan ser någorlunda okej ut så anmäler jag L:An också på lördagen. Har i alla fall för mej att det var dom klasserna dom dagarna, men jag kan ju missminna mej som jag ofta gör.   
Plötsligt fick jag värsta klumpen i bröstet. Känns som att jag kommer bryta ihop när som helst.. Är nog bara överdrivet trött eller så rensar hjärnan i dåliga-minnen-mappen. Vet inte, men jag är nog på bättre humör när jag vaknar imorrn. Hoppas jag.

Sitter nu framför teven å glor på Game of thrones. Den har typ börjat om från början igen, vilket är bta eftersom att jag missat några i början när jag inte tittade nå mkt på det. Men jag tycker faktiskt att den är bra, serien alltså. Är lite konstig jag kan man säga, men utan konstiga människor finns det väl ingen som är normal? ;)

Ska slänga mej i duschen  om det finns nå varmvatten. Inte så värst mysigt att duscha iskallt tycker jag, vad tycker ni? HAHA
snart att sova och vakna i morgon pigg som en lärka!
CYA

miss you honey <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag saknar dig med gumman! vi måste fan hitta på något skojjit här framöver :) <3 När flyttar du?<3

2011-07-17 @ 23:21:43
URL: http://arviiiidsson.blogg.se/
Postat av: ELLEN

Fyndsugen? Då är du välkommen att kolla in min bloppis! Där säljs allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder av god kvalitet! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-07-18 @ 14:04:04
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: sara

Gillar headern :)

2011-07-18 @ 14:26:15
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0