svin !

Godmorgon världen. Till sist kom jag upp också!
Ja, Sandra å Hannis sov i det lilla tv.rummet i natt och kan ju säga att det inte vart ett dugg varmt.. eller så vart det de!
 Gårdagen bestod av att vi drog in till Avesta och kollade på när  Tess och Elin red. Efter det drog vi vidare till Habbors och "jag köpte" ett par  ridbyxor, som egentligen mamma köpte. Hittar ingen bild på dom, men kan ta en bild sen ;)

När vi kom hem så vart det ut till hästarna. Jackie var lite smålat men jättefin i alla fall. Ser på bilderna som Sandra tog att hon är lite lång, och min hand måste rätas upp.
Skrittar fram


Travar fram


Gallopperar fram och mjukar upp lite


Kort paus

Hungrig ponny..


Flytt på rumpen




Stigbygeln var sne, vilket jag får panik av. Perfektionist som jag är..



Så, det var Jackie igår. Kan slänga in några bilder på mej och Jack också ;)


Kan ställa sej både inåt och utåt, duktiga häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0