you don't deserve my tears, i guess that's why they ain't there

Red bästa Jackie i morse en sväng på ridbanan. Mjukisar och dressyrsadel matchade inte så bra ihop märkte jag! Men attans vad skönt det är att rida i mjukisar! Det får bli så tills jag kan få på mej ridbyxorna igen.. går ju inte så bra med tejpen på knät som spricker vilken sekund som helst så blodar jag ner mina älskade ANKY brallor.. vore tragiskt!!
Pållen gick i alla fall fint stunden vi höll på, typ 20min, sen red vi ut en sväng i skogen. Blev en lite längre runda än vad jag planerade, men hon verkade inte särskillt trött eller brydd.
 Älskade ponny.

Väntar nu på att dra in till avesta och se på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 me Tooove ;) Hoppas verkligen inte att vi får nå garv-anfall den här gången också när det är tyst så in i satan!! Haha folk måste trott att det var något som inte stod rätt till! xD
Ska bli lite kul, men grymt tråkigt att alla filmer är sluut nu! Jag ska bannemej skriva en till bok så det blir en till film.. om någon ens vill göra en film av boken.. hehe skulle inte tro det va??

Nog snackat om det.. Känns som att detta blev ett otroligt ovärt inlägg, men det får duga! Ska slänga mej i duschen innan ja åker, eller rättare sagt blir upp plockad:)
Ha en bra kväll va!!
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0