brist på hjärna..

Nördar mej med att glo på Top Model denna morgon. Roligast är när alla blir så bitchiga HAHA. Dom beter sej ju allvarligt som tonåringar, helt galet! Men det är samtidigt kul att se vad om verkligen försejgår i modellvärlden. Egentligen ganska tråkigt enligt mej, skulle aldrig palla leva så! Herregud.

 Lite snack om pållarna då. Blondy ska få en bensträckare. Antingen går jag bara med henne eller så skrittar vi ut i skogen. Skulle vara bra om vi kun de gallopera lite så hon verkligen får sträcka ut ordentligt. Hon var lagomt stel igår när vi släppte ut henne på morgonen, lilla skrutten.
 Jackie fick en vilodag igår med, för det tyckte jag att hon förtjänat. Men idag blir det arbete. Verkar inte som att Hannis tänker fota mej idag eftersom att Sandra är här, men jag kan ju försöka i alla fall.

Applåder till mej som sovit på mitt rum i två dagar nu!! Har inte gjort det på ett halvår pga alla mördarfjärilar där.. Men dom verkar vara borta nu så, känns great!!
 Värt inlägg men har brist på hjärna idag.. det kanske släpper till kvällen får jag hoppas!!
Nu väntar hästarmna och stallet på mej så jag får väl släpa mej ut!!
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0