Slut för idag!

Hemma nu. En tävlingshelg i Folkärna är nu avslutad. Med mej hem har jag tre pet att ta igen, ett i varje klass. Idag så vart det en L:B (1m) med Jackie och Amanda red en L:B (80cm) med Tom. Dom kom till omhoppning men fick två stopp på ett hinder med nå små hus under. Rundan var för annars jättefin och bra! Kunde inte ha vart bättre!
 Det kommer lite bilder sedan när jag jagat fatt på min tele och hittar en sladd-grejj bara. Sandra kanske kan fixa lite bilder också? ;) Ska även fixa satt jag kan lägga upp mina egna videoklipp sen, för Hannis filmade L:Bn idag på mej och Jackie :D

Jackies runda var inte att klaga på. Fick dock ett ner in i kombinationen men jag red ett gallopp språng nära där satt, det får jag ta på mej. Men man tycke ju alltid att hästen kunde lyft två cm på hovarna extra!?

Är supernöjd med helgens prestationer och har dom dära tre peten med mej.. bäst att jag skiter i dom, världen går inte under pga ett pet -pepparpeppar ta i trä- HAHA

Ännu flera kakor ska jag äta nu, härrägööd det måste var det bästa som finns. KAKOR<3
Skrivs mer ikväll vilket jag ska försöka komma ihåg (kommer inte att göra det i alla fall)

Saknar älskade bajs Tompa sjukt mycket. Hann inte ens gå och säga hejsvej, men det var nog bäst så tror jag..
CYA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu är veckansblogg-vinnare korade!

Se om det blev du! Om inte, anmäl dig till nästa veckas tävling, vetja! :)



http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2011/july/vinnarna.html#comment

2011-07-23 @ 22:55:34
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/
Postat av: N

sv: ja, hon är en av mina närmaste vänner ;)

tack, va glad jag blir! :D

2011-07-24 @ 12:42:07
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0