laugh, or something like that

Vaknade kanske runt nio i morse av at tvn står på full volym. Blir så jävla förbannad på sånt, eckliga syster!
Kunde väl efter mycket vridande och vändande somna om och vaknade sedan igen vid 11. Hoppade in i duschen en snabbis och begav mej sedan ut i stallet. Det blev att rida Jackie en sväng ner förbi Holmbergarna och tillbaka, men hon var stum och stel som en pinne så på vägen hem svängde jag in på Maries (och Johans) bana och gallopperade lite i båda varven. Hoppade även typ 4 skutt över ett litet kryss och försökte ta det ur de konstigaste vinklarna för att kunna rakställa och få så mycket kontroll som möjligt. Fungeradee bra, så jag skrittade hem efter sådär 10min.
 Har fram tills nu käkat frulle, glott på tv och skrivit ut dom 22 första sidorna ur min berättelse som jag snart ska fortsätta på. Skrev fyra sidor igår haha. Grymt kul det kan vara att skriva (förmodligen är jag den enda i hela världen som tycker det, haha) ibland alltså!! vet inte varför jag började skriva från första början, men har fortsatt i alla fall ;)
 Nej, nu ska jag skriva och käka lite granna. Käkar dock lunch-middag om 15 min, men är så hungrig så en macka skadar aldrig haha.
CYA snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0